Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Ανέκδοτο

Είναι ο Τοτός στην τάξη του και ο δάσκαλος τους ρωτάει τι δουλειά κάνει ο πατέρας τους. Ρωτάει πρώτα τον Γιαννάκη και ο Γιαννάκης του απαντάει: εμένα ο πατέρας μου είναι πυροσβέστης, φοράει τη στολή του οδηγεί το φορτηγό, σβήνει φωτιές και όταν δεν έχει δουλειά κατεβάζει και γατάκια από δέντρα.
Ρωτάει μετά την Αννούλα και του απαντάει: εμένα ο πατέρας μου είναι γιατρός. Φοράει την ποδιά του, εξετάζει ασθενείς, συνταγογραφεί φάρμακα και αν είναι ανάγκη κάνει και επισκέψεις στο σπίτι.
Στο τέλος ρωτάει και τον Τοτό και του απαντάει: έμενα ο πατέρας μου δουλεύει σε γκειμπάρ, φοράει ένα στριγκάκι, χορεύει στη μπάρα και άμα τον πληρώσει κάποιος καλά στήνεται στα τέσσερα να τον πηδήξει.
Με το που το ακούει αυτό ο δάσκαλος λέει σε όλα τα παιδιά να βγουν από την αίθουσα και λέει στον Τοτό: συγνώμη που σε έφερα σε τόσο δύσκολη θέση, δεν το ήξερα, άλλα μπορούμε να το συζητήσουμε άμα θέλεις.
Δεν πειράζει δάσκαλε του απαντάει ο Τοτός, οικονομικός σύμβουλος του Παπανδρέου είναι αλλά ντρέπομαι να το πω.


3 σχόλια: